Xiaomi, компанија за потрошувачка електроника и производител на паметни телефони и хардвер поврзан преку платформата IoT во основата, ги објави резултатите за трите месеци кои завршуваат на 30 јуни 2024 година. Трет квартал по ред, Xiaomi објави двоцифрен годишен раст на приходите. Приходите на компанијата во вториот квартал од 2024 година достигнаа 88,9 милијарди ¥, што претставува зголемување од 32 отсто на годишно ниво, додека прилагодената нето добивка беше 6,2 милијарди ¥, што е за 20,1 отсто повеќе од минатата година. Вкупната бруто профитна маржа изнесува 20,7 отсто. Трите основни деловни области на Xiaomi ги надминаа очекувањата на пазарот со приходи од 46,5 милијарди јени за паметни телефони, 26,8 милијарди јени за IoT платформа и производи за животниот стил и 8,3 милијарди јени за интернет услуги. Приходите од паметни електрични возила и други нови иницијативи изнесуваа 6,4 милијарди ¥.
Во текот на вториот квартал, паричните ресурси на компанијата се зголемија на 141 милијарди ¥ заклучно со 30 јуни, обезбедувајќи клучна основа за одржлив развој и на основните и на новите бизниси, истовремено поддржувајќи го континуираниот раст на компанијата. Континуираното инвестирање во основни технологии значително го подобри развојот на бизнисот. Технологијата Xiaomi AI ги подобри перформансите на производот и корисничкото искуство на паметните телефони и електричните возила, но исто така ја зголеми и оперативната ефикасност на фабриката за паметни Xiaomi. Дополнително, се очекува дополнително да го оптимизира бизнисот и да ја зајакне одржливоста на идниот раст преку подобрениот екосистем „Човек x автомобил x дом“.
Xiaomi води во растот меѓу петте најдобри марки на паметни телефони додека глобалната експанзија се забрзува
Во вториот квартал, глобалните испораки на паметни телефони Xiaomi достигнаа 42,2 милиони единици, што претставува раст од 28,1 отсто на годишно ниво. Според Canalys, Xiaomi го задржува своето место меѓу трите најважни брендови на паметни телефони во светот веќе 16 последователни квартали, со пазарен удел од 14,6 проценти. Xiaomi е најбрзо растечкиот бренд за паметни телефони во првите пет во однос на испораките.
Одделот за паметни телефони на Xiaomi забележа силен раст со приход од 46,5 милијарди ¥ квартал во вториот квартал, што е раст од 27,1 отсто на годишно ниво. Испораките на паметни телефони на компанијата се рангирани меѓу првите три во 58 земји и региони во светот, како и меѓу првите пет во 70 земји и региони. Овој раст го истакнува влијанието што Xiaomi го има на меѓународните пазари, со забрзана експанзија во Латинска Америка, Југоисточна Азија, Блискиот Исток и Африка.
Приходите од IoT секторот рапидно растат, испораките на клима уреди во вториот квартал скокнаа над 40%
Секторот за IoT и производи за начин на живот на Xiaomi продолжи да бележи раст во вториот квартал, постигнувајќи рекордни приходи од 26,8 милијарди ¥, што е за 20,3 отсто повеќе од претходната година. Сегментот за паметни домови, исто така, продолжи со своите силни перформанси, при што приходите се зголемени за 38,7 отсто во споредба со минатата година.
Според Canalys, глобалните испораки на Xiaomi таблети во вториот квартал се удвоиле во споредба со претходната година, што го прави Xiaomi најбрзо растечкиот бренд на таблети меѓу првите пет испораки. Испораките на уреди за носење на Xiaomi се рангирани на третото глобално ниво и на второто место во Кина, додека испораките на слушалки TWS се рангирани на третото глобално ниво и на првото место во Кина.
Во истиот период, испораките на клима уредите Xiaomi надминаа 3,3 милиони единици, што е повеќе од 40 отсто во споредба со минатата година. Исто така, фрижидерите Xiaomi со 600.000 единици забележаа значителен пораст на испораките, како и машините за перење, кои достигнаа до 400.000 испорачани единици.
Силен раст во бизнисот со интернет услуги, при што глобалниот и домашниот број на месечни активни корисници на MAU расте за повеќе од 10%
Интернет-услугите продолжија да растат брзо, при што приходите се зголемија за 11 отсто до рекордни 8,3 милијарди ¥. Додека Xiaomi продолжува да ја шири својата глобална мрежа на партнери, приходите од услугите на интернет во странство се зголемија за 32,9 отсто на 2,7 милијарди јени во вториот квартал. На овој начин учеството во вкупните приходи од интернет услуги се зголеми на 32,1 отсто.
Бројот на интернет-корисници продолжи да расте, а месечните активни корисници достигнаа рекордно ниво ширум светот. Во јуни 2024 година, глобалните MAU достигнаа 675,8 милиони, што е за 11,5% повеќе од една година, додека Кина MAU достигна 164,4 милиони, што е за 10,1% повеќе од претходната година.
Растот во секторот за паметни електрични возила (EV) ги надмина прогнозите со над 27.000 испорачани возила во вториот квартал
Од претставувањето на првиот паметен EV на Xiaomi, серијата Xiaomi SU7, перформансите на пазарот значително ги надминаа очекувањата. Приходите од секторот за паметни EV и други нови иницијативи достигнаа 6,4 милијарди ¥. Компанијата континуирано го зголемува производството и испораката на серијата Xiaomi SU7. Испораките од оваа серија достигнаа 27.307 возила, со месечна испорака која надмина 10.000 единици два последователни месеци. Зголемувањето на производствениот капацитет го надминува капацитетот на конкурентите, покажувајќи силна конкурентност.
Од јуни, Xiaomi EV Factory започна со работа во две смени, со цел до ноември да достигне 100.000 испорачани возила пред крајниот рок. Целта на компанијата е да испорача 120.000 возила од серијата Xiaomi SU7 во 2024 година. До 30 јуни 2024 година, во Кина се отворени 87 продажни центри за паметни EV, кои придонесуваат за континуиран раст на нарачките и обезбедувајќи им на корисниците професионална заштита на автомобилот.
Готовинските ресурси на компанијата му овозможуваат на секторот за паметни возила Xiaomi EV да се фокусира на технологијата и развојот на производи во услови на интензивна пазарна конкуренција. Xiaomi продолжува да истражува значајни технолошки достигнувања кои ја подобруваат конкурентноста на производите. Во јули 2024 година, компанијата го претстави прототипот на Xiaomi SU7 Ultra, објавувајќи ги плановите за постигнување исклучително време на круг на патеката Нирбургринг Нордшлајфе во октомври. Целта е да стане најбрзото електрично возило со четири врати во следната деценија.
Вештачката интелигенција го зајакнува паметниот екосистем на Xiaomi вози „Човек x автомобил x дом“, раст на премиум пазарот
Xiaomi продолжи да користи вештачка интелигенција за да ја унапреди стратегијата „Human x Car x Home“. Во вториот квартал, инвестициите во истражување и развој продолжија да растат, при што трошоците достигнаа 5,5 милијарди јени, што претставува зголемување од 20,7 отсто. Технологијата на Xiaomi AI направи иновации на повеќе полиња, особено во секторот за паметни EV. Оваа технологија обезбедува силна техничка поддршка за авто-пилот, автоматско паркирање и гласовна интеракција преку помошникот на Xiaomi AI.
Што се однесува до паметните телефони, напредните способности на асистентите со вештачка интелигенција за сеопфатно препознавање и разбирање им нудат на корисниците низа функции, како што се анализа на документи со вештачка интелигенција и генерирање видео содржини со вештачка интелигенција. Овие иновации ја формираат основата на растот на Xiaomi на пазарот на премиум производи.
Според податоците од трети страни, во вториот квартал од 2024 година, моделите на премиум паметни телефони на Xiaomi со цена од 3.000 ¥ и повеќе сочинуваат 22,1 отсто од вкупните испораки на паметни телефони во Кина, што е за 2,0 процентни поени повеќе од претходната година.
На 19 јули, во Кина, Xiaomi го претстави премиум преклопливиот уред, Xiaomi MIX Fold 4, заедно со првиот компактен преклоплив уред, Xiaomi MIX Flip. Перформансите на овие два модели значително ги надминаа очекувањата, што дополнително го воспостави угледот на компанијата на пазарот. Xiaomi MIX Flip собра значителни пофалби за својот уникатен дизајн што се преклопува и иновативниот надворешен дисплеј од 4,01 инчи со можности за офлајн превод со вештачка интелигенција.