Е портал

VW планира 30.000 отпуштања во Германија

Болната групација Фолксваген би можела да укине до 30.000 работни места во Германија. Дополнително, финансискиот директор Арно Антлиц сака да ги намали средствата на 160 милијарди евра за планирање на инвестициите во следните пет години, објави Менаџер-Магазин.

Неодамна VW издвои 170 милијарди евра за среднорочно планирање од 2025 до 2029 година, а можноста за отпуштања е предмет на дискусија во контекст на предложените мерки за штедење. Портпаролот на компанијата не сакаше да ги коментира тие информации, пренесува Fenix ​​Magazine.

VW се бори со високите трошоци во својата основна марка на патнички возила VW. Производителот на автомобили ја укина децениската гаранција за работа во Германија, а се зборува за затворање на фабрики и принудни отпуштања.

Шефот на брендот Томас Шафер сака да го подигне оперативниот поврат на инвестицијата на целта од 6,5 проценти во наредните години. Преговорите со ИГ Метал започнуваат на 25 септември.

Очигледно е дека притисокот е толку голем што на маса се големи намалувања. Според Менаџер Магазин, бројот на вработени во Германија се очекува да падне за 30.000 на среден рок, а извршниот директор Оливер Блуме смета дека ваквите кратења се реални на долг рок.

Неговиот претходник, Херберт Дис, веќе наиде на силен отпор со идејата за намалување на работните места во овој обем и мораше брзо да ги откаже соодветните планови.

Според магазинот, работите би можеле да бидат особено горчливи во истражувањето и развојот. Според некои предвидувања, од околу 13.000 вработени во Германија, 4.000 до 6.000 од нив би требало да бидат отпуштени. Делумно пензионирање и отпремнина не би биле доволни мерки за ова.

Министерот апелира до VW: Не затворајте фабрики

Германскиот министер за економија Роберт Хабек ја повика VW да не ги затвора своите фабрики во Германија. Треба да се направи се за да не се случи тоа, рече тој при посетата на фабриката во Емден.

Хабек рече дека рационализацијата на трошоците не значи дека работната сила ќе биде „безобразно“ запоставена и фабриките ќе бидат затворени.

Фолксваген никогаш не затворил фабрика во Германија и нема затворено фабрика никаде во светот од 1988 година.

Сепак, компанијата сега се бори со промена на производството на е-автомобили, пад на сообраќајот на важниот кинески пазар и силна конкуренција од кинеските производители на автомобили.

Министерот најави нови мерки за финансирање на е-автомобилите, велејќи дека Владата планира даночни олеснувања за возилата што се користат како службени возила. Исто така, ќе се испита дали може да биде и повеќе од тоа.

Други вести

ВИДЕО: Ова е пловечки електричен автомобил, ќе се користи за поплави

Е портал

Кинезите ги земаа руските фабрики кои ги испразнија производителите на автомобили од Западот

Е портал

Зголемен интерес за летечкиот автомобил на Алеф: Досега имаат над 3.200 нарачки

Е портал