Настанот на Tesla „We, robot“ минатата недела не ги импресионираше инвеститорите, а акциите на производителот на ЕВ опаднаа во петокот наутро.
Компанијата приреди блескаво шоу на холивудско филмско студио, соодветно место со оглед на тоа што повеќето од она што го покажа Тесла беше само навестување како би можела да изгледа иднината еден ден – а не моменталната состојба на технологијата.
Случај во точка: Армија од екстремно „I, robot“ хуманоидни роботи Optimus може да се видат како точат пијалоци и разговараат со посетителите на настаните.
Но, и покрај тоа што извршниот директор на Tesla, Илон Маск, направи голема работа со вештачката интелигенција на настанот, роботите беа телеоперирани од луѓе, технолошка демонстрација за чад и огледала што ги тресеше инвеститорите со главите и покрена многу прашања во врска со способноста на Тесла да донесе технологијата до масите.
Воки-токи
Во белешка, аналитичарот на Морган Стенли Адам Џонас напиша дека ботови „се потпираат на теле-опси (човечка интервенција). Извори, исто така, изјавија за Bloomberg дека роботите Optimus наводно користеле вештачка интелигенција за да одат, но се потпирале на помош од блискиот човек за да разговараат.
За време на настанот, Маск вети дека Optimus „може да биде учител, да ги чува вашите деца, да го шета вашето куче, да ви го коси тревникот, да набави намирници, само да биде ваш пријател, да послужува пијалоци. Што и да мислите, ќе направи.”
Но, со оглед на фактот дека сè уште се потпира на човек за помош, таквата иднина е веројатно уште многу години – ако некогаш се оствари.
На видеото кое кружеше на социјалните мрежи по настанот се гледа како робот Оптимус вешто држи разговор.
„Што е најтешко да се биде робот?“, беше прашано. „Ух… обидувајќи се да… научите да бидете луѓе како вие што сте“, одговори роботот.
Инвеститорите, исто така, не беа импресионирани од „роботаксито“ возило на компанијата наречено Cybercab, авангарден начин со две седишта во однос на возилата што како Waymo ги користат како дел од нивната автономна услуга за возење со град со години.
Накратко, и покрај тоа што вреди повеќе од врвните светски производители на автомобили заедно, Tesla има многу повеќе да докаже од кога било досега. И тоа е во голема мера благодарение на наклонетоста на Маск да изнесува многу непропорционални и премногу амбициозни тврдења.
Аналитичарот на CFRA, Гарет Нелсон, го опиша настанот како „гледање филм со многу пресврти на заплетот и специјални ефекти, а на крајот излегувате гребејќи ја главата“.