Доколку наскоро планирате одмор и сте решиле да престојувате во хотел, треба да размислите за вашите навики.
Имено, постојат некои навики кои многу го нервираат персоналот бидејќи не се соодветни за хотел.
За да избегнете непријатни ситуации и да имате пријатен престој во хотелот, задолжително информирајте се за политиката на сместувањето во кое ќе престојувате.
Носење бањарка во ресторанот на хотелот
Носењето бањарка во области како што е ресторанот на хотелот не е соодветно. Според Педро Ричардсон, човек кој работел како рецепционер, келнер и менаџер на хотел, треба да ја оставите бањарка за да одите на базен.
Барање собата да е подготвена порано
Барањето за собата во која ќе бидете порано не само што се смета за грубо, туку понекогаш и невозможно. Тоа е затоа што повеќето соби се зафатени претходната вечер, така што собата треба да се исчисти за да биде уредна за новите гости. Единствениот начин да се добие соба рано е да се јавите во хотелот ноќта пред да пристигнете.
Крепкање со прсти кон персоналот
Пукнувањето со прстите за да го повикате персоналот не само што се смета за грубо, туку и за непријатно однесување. Оваа навика не се однесува само на персоналот на хотелот, туку и на рестораните и другите услужни работници.
Користење работи што не ви се потребни
Лесно е да заборавите или да бидете опуштени за заштеда на енергија додека патувате, но сепак можете да направите нешто без многу напор. Иако гостите не добиваат посебна сметка за комунални услуги, треба да ги исклучите светлата и телевизорот кога ќе излезете од собата и да внимавате на заштедата на водата.
Уништување на собата
Една од предностите на престојот во хотел е тоа што не мора да го местите креветот. Услугата за чистење, сепак, не е изговор да ја напуштите вашата соба во целосен хаос. Персоналот на хотелот не е таму за да ви ја организира облеката и другите лични работи.